Magasin
Ét centralt omdrejningspunkt for hele forretningen - fra ledelsen til de enkelte medarbejdere i afdelingerne.
​
Millioner af kunder og hundrede tusinder af varenumre. Det generer enorme datamængder. Hvordan får man viden ud af de datamængder? Og hvordan skaber man dem om til forretningsmæssige resultater?
​
Det var nogle af de udfordringer, Magasin stod overfor, da de besluttede sig for at anskaffe en BI-løsning fra Capana.
De 5 vigtigste resultater, Magasin har fået ved brug af Capanas BI-løsning:
-
Komplet overblik over alle detaljer af forretningen - ned til den enkelte kassetransaktion.
-
4-700 automatiserede rapporter, der udsendes dagligt eller ugentligt til alle relevante medarbejdere.
-
Self-service system, hvor alle medarbejdere kan gå ind og hente netop de tal, de har brug for.
-
Detaljeret viden om årsager og tendenser bag udsving i salg.
-
Èt system, som kan levere data på tværs af alle funktioner.
Klik på billedet for at downloade casen i PDF.
Du kan også se vores videointerview med Peter Fabricius, økonomidirektør i Magasin, i højrekolonnen eller læse transkriptionen af videoen herunder.
Hør, hvordan Magasin etablerede QlikView på alle deres systemer
​
"Hele omdrejningspunktet for alt, hvad der foregår, det er det forretningssystem, vi har bygget op her. Så det er en helt central del af vores forretningsdrift..."
Læs hele udtalelsen
​