BI TIL ETHVERT FORRETNINGSSYSTEM
BI skræddersyet til netop din branche
- Når du vil have mere indsigt, overblik og kontrol, end dine nuværende systemer kan give dig.
​
Kan du genkende nogle af disse behov fra din hverdag?
​
-
Behov for automatisering af ledelsesrapportering, lageranalyse, effektiviseringsprocesser, sælgerperformance, projektopfølgning eller kørselsdisponering.
-
Krav om optimeret vidensdistribution og informationsflow, så alle i virksomheden har den viden, de har brug for, nøjagtigt når de skal bruge den.
-
Behov for optimeret beregning af dækningsbidrag, benchmarking af indkøb, håndtering af vareflow gennem lageret og beregning af færdiggørelsesgraden af omfattende projekter.
-
Ønske om at have beslutningsgrundlaget for strategiske og praktiske beslutninger på ét samlet sted, så alle i virksomheden har en fælles platform at prioritere og optimere ud fra.
Dette er blot nogle af de årsager, vores kunder i årenes løb har givet til deres behov for optimeret business intelligence.
​
Fælles for dem alle er behovet for bedre indsigt, overblik og kontrol i alle dele af virksomheden - hos ledelse og bestyrelse såvel som hos den enkelte sælger, regnskabsassistent og kundeservicemedarbejder.
​
Og fælles for dem alle er, at de har opnået resultater, som har sparet virksomheden penge og optimeret indtjening og bundlinje allerede få år efter implementeringen af en Qlik-baseret BI-løsning fra Capana - typisk opleves en 10% forbedring i løbet af tre år.
Det får I med Qlik-baseret BI fra Capana:
​
-
Hurtig adgang til indsigt, overblik og kontrol - Implementeringstid: 3 måneder. I får de første resultater allerede efter få uger.
-
Branchespecifik løsning - Vi har mangeårig erfaring med udvikling og implementering af BI i en lang række brancher, så I er garanteret en løsning, der passer til jeres branchespecifikke behov.
-
Nemt og brugervenligt system - Intuitivt og fleksibelt system, som med få klik giver øjeblikkelig adgang til ny viden, nye forespørgsler og nye vinkler på dine tal og resultater.
-
Viden kan tilgås overalt - Dashboard, rapporter og analyser er tilgængelige på PC, Mac, tablet og mobil.
-
Komplet pakkeløsning - Aftalen indeholder også uddannelse, support, systemopdateringer og overvågning.
-
Fleksibel løsning - Nye moduler eller forretningssystemer kan nemt og hurtigt tilføjes senere hen.
-
Bedre datagrundlag og færre fejlkilder - Før projektstart kontrollerer vi jeres datakvalitet og retter op på fejlfyldte data og fejlkilder.
-
Viden samlet ét sted, som alle kan tilgå - Løsningen bygges som et lag oven på dine eksisterende systemer, inklusive branchespecifikke IT-systemer, og sammenkobler data fra alle afdelinger (fx økonomi, salg, lager og indkøb) i ét samlet dashboard, som hver enkelt medarbejder kan skræddersy til sit eget formål.