top of page
business_intelligence_capana.jpg

BI TIL ETHVERT FORRETNINGSSYSTEM

BI skræddersyet til netop din branche

- Når du vil have mere indsigt, overblik og kontrol, end dine nuværende systemer kan give dig.

Kan du genkende nogle af disse behov fra din hverdag?

  • Behov for automatisering af ledelsesrapportering, lageranalyse, effektiviseringsprocesser, sælgerperformance, projektopfølgning eller kørselsdisponering.
     

  • Krav om optimeret vidensdistribution og informationsflow, så alle i virksomheden har den viden, de har brug for, nøjagtigt når de skal bruge den.
     

  • Behov for optimeret beregning af dækningsbidrag, benchmarking af indkøb, håndtering af vareflow gennem lageret og beregning af færdiggørelsesgraden af omfattende projekter.
     

  • Ønske om at have beslutningsgrundlaget for strategiske og praktiske beslutninger på ét samlet sted, så alle i virksomheden har en fælles platform at prioritere og optimere ud fra.
     

Dette er blot nogle af de årsager, vores kunder i årenes løb har givet til deres behov for optimeret business intelligence.

Fælles for dem alle er behovet for bedre indsigt, overblik og kontrol i alle dele af virksomheden - hos ledelse og bestyrelse såvel som hos den enkelte sælger, regnskabsassistent og kundeservicemedarbejder.

Og fælles for dem alle er, at de har opnået resultater, som har sparet virksomheden penge og optimeret indtjening og bundlinje allerede få år efter implementeringen af en Qlik-baseret BI-løsning fra Capana - typisk opleves en 10% forbedring i løbet af tre år.

Kontakt BI-specialist 
Anders Frost

anders.frost@capana.dk

Tlf. 5151 2271

Anders_frost_02_web.jpg

Det får I med Qlik-baseret BI fra Capana:

  • Hurtig adgang til indsigt, overblik og kontrol - Implementeringstid: 3 måneder. I får de første resultater allerede efter få uger.
     

  • Branchespecifik løsning - Vi har mangeårig erfaring med udvikling og implementering af BI i en lang række brancher, så I er garanteret en løsning, der passer til jeres branchespecifikke behov.
     

  • Nemt og brugervenligt system - Intuitivt og fleksibelt system, som med få klik giver øjeblikkelig adgang til ny viden, nye forespørgsler og nye vinkler på dine tal og resultater.
     

  • Viden kan tilgås overalt - Dashboard, rapporter og analyser er tilgængelige på PC, Mac, tablet og mobil.
     

  • Komplet pakkeløsning - Aftalen indeholder også uddannelse, support, systemopdateringer og overvågning.
     

  • Fleksibel løsning - Nye moduler eller forretningssystemer kan nemt og hurtigt tilføjes senere hen.
     

  • Bedre datagrundlag og færre fejlkilder - Før projektstart kontrollerer vi jeres datakvalitet og retter op på fejlfyldte data og fejlkilder.
     

  • Viden samlet ét sted, som alle kan tilgå - Løsningen bygges som et lag oven på dine eksisterende systemer, inklusive branchespecifikke IT-systemer, og sammenkobler data fra alle afdelinger (fx økonomi, salg, lager og indkøb) i ét samlet dashboard, som hver enkelt medarbejder kan skræddersy til sit eget formål.

We have also optimized the business for:

bi_medie_berlingske.png
bi_produktion_jeldwen.png
bi_medie_boersen.png
h-lundbeck-a_s.png
bi_retail_magasin.png
sport24_logo_sort.png
broedrende-kier.png
harboes-bryggeri-a_s.png
energi-danmark.png
ds_staal.png
bottom of page